نصب ۱۸ پلاکارد اخطاریه در ناحیه امامزاده حسین (ع) قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از نصب ۱۸ پلاکارد اخطاریه برای املاک خطر آفرین در پنج ماه نخست امسال در ناحیه امامزاده حسین (ع) خبر داد.

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت:کارشناسان ناحیه امامزاده حسین (ع) در بازدید از محلات مختلف، املاک خطر ساز و در حال ریزش را شناسایی و با نصب ۱۸  بنر اخطاریه به صاحبان و مالکین این املاک برای رفع کردن خطر، اخطار دادند.

وی افزود: این اقدام در راستای تامین امنیت شهروندان و پیشگیری ازوقوع حوادث ناگوار و ایجاد خسارات جانی و مالی انجام شد.

رضی با اشاره به ماده ۱۱۰ و بند ۱۴ قانون ۵۵ شهرداری‌ها تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۱۰ شهرداری می‌تواند نسبت به زمین یا بنا‌های مخروبه و غیر مناسب با وضع محل و یا نیمه تمام که در خیابان یا کوچه یا میدان قرار گرفته و منافی با پاکی و زیبایی شهر یا موازین شهرسازی باشد، به مالک اخطار کند.

وی اضافه کرد: در صورت عدم مراجعه مالکین و یا تمکین از قانون، معاونت خدمات شهری شهرداری این منطقه اقدام به رفع خطر موارد خواهد نمود.

سید رضی افزود: با توجه به این که ساختمان‌های مخروبه به محل انباشت زباله و به دنبال آن محل شیوع بیماری‌های عفونی و گسترش بیماری‌ها و ایجاد منظره نازیبای محیط شهری می‌گردد؛ که این امر باعث شده شهرداری در ابتدا به صاحبان این نوع بنا‌ها اخطار و در صورت عدم توجه به اخطار، شهرداری نسبت به رفع خطر ساختمان مربوطه اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.